16 februari 2009

Är lite trött på points o kcal

Ville bara säga det så här på morgonkvisten.... inte för att jag räknar så där jätteflitigt men känner att jag borde hålla ställningarna. Förra året under våren så minskade tanten i Fjällboskogen tyngden på sina knän med nästan 10 kg. Det gjorde stor skillnad och jag vill inte förstöra detta. Men va i all sin dar gör man när det frestas med födelsedagsfika på jobbet idag, en utrikeskorre som fyller 50! Alldeles säkert blir det en semla eller tårta som chefen tänker handla. bara 40 minuter kvar tills fikat... jag bekänner eller stolt vittna om ett tag hur det gick... kaffe skall jag ha iallafall

3 kommentarer:

Bibban sa...

Men älskade sis, nu får du lugna ner dig... vad vore livet utan godis och temlor.. njut av livet

Carina D sa...

Jag stöder dig i ditt beslut. Vilket det än blir. Man lever bara 1 gång och han den där korren fyller bara 50 år 1 gång.
Kramkram

Anonym sa...

men kära du ingen ångest här =) klart du måste festa lite någon gång... kram!