11 mars 2009

Dagen idag

Haft en väldigt bra dag på jobbet, en förmiddag med mina arbetskamrater. Spännande saker på gång må jag säga.... lite vårluft kan man nog säga :) Känner mig glad för min arbetsplats, har tagit beslut som känns så där som bomull kring hjärteroten, tror att man kan kalla det för frid!

Var på besök hos optikern för minste sonen och provade ut glasögonen han skall få. Frid o fröjd och då helt plötsligt som bara pang på blev lillgubben sjuker... i bilen. Jättejobbigt för honom och stackarn ber om förlåtelse för att han kräktes... inte behövde han det inte... Nu har han tappat modet helt att han förmodligen aldrig mer kommer att kunna äta... Han älskar mat nämligen, liten och smal som han är. Mm jag har försökt att uppmuntra honom med att han kommer snart att må bra igen men han tror verkligen inte det. Stackarn!

Så detta är läget i Fjällboskogen denna annars mycket bra onsdag och I morgon? ja men då är det en annan dag :) utan magsjuka !

1 kommentar:

Bibban sa...

Åå näe stackars vicke..krama från moster