22 april 2009

Fort de går

Det är snart slut på april redan.. huga mig... för ett år sedan så vankades studentförberedelser i den här tiden.I år är det repris igen eftersom vår Bea äntligen är klar med skolan. Det blir så skönt för henne att gå över linjen och bli klar med skolan. Hon har kämpat tappert och nu ligger snart framtiden som ett ännu oskrivet blad framför henne. Det är välan helt okey att inte planera något när man inte vet något.. Bara de där oroliga föräldrarna som tycker annat :))
Men det kommer ju att bli så där jättebra som det bara kan bli... Don´t you worry everything is gonna be alright!
Balklänningen är fixad, studentklänningen och studentbilen är också i hamn. Inbjudningskorten skrivs just nu på nedervåningen av storasyster (15 mån äldre men nästan 10 cm kortare)... Det blir så bra!! Så kul att få fira henne den 29 maj....

Grattis i förskott vår vackra tiger flicka

6 kommentarer:

Bibban sa...

Väldans fint kort på tigerflickan!
Det blir en stor dag för henne. Skönt att så mycket är fixat redan, det underlättar ju.
Kram kram från trött storsis....

Agda-Magda sa...

Vilken vacker flicka ni har! Kan inte riktigt ta in att de ska ta studenten en dag. Jag jobbar fortfarande med det faktum att äldsta flickan har fått räls... Vilken härlig blogg du har, by the way; kul att läsa och vacker att se på!

Anonym sa...

Tack! Vilket vackert barn du har...fin bild.

Jag börjar fatta hur fort det går! Min äldsta redan 14 i år...det gick undan!!

Kram

Unknown sa...

Vad vacker hon är. Ärftligt eller hur;).
Skicka mågottkramar

Lilla Rummet sa...

Vilken vacker bild på dottern din...tänk nu har hon hela livet framför sig.....ja tänk om en själv hade det, nej jag skulle nog inte vilja ha det tror jag:)
Ha en fortsatt trevlig dag
Kram Britt

Afrodite sa...

Fniss! Ob i näsan...ja, alla sätt är bra utom de dåliga säger de ju...=)
Hjärtligt tack för din uppmuntran! Och välkommen åter! =)
Mycket vacker tigerflicka du har!
Kram från Afrodite