30 maj 2009

Inredning och pynt

Min mor är händigheten själv, mina systrar har ärvt handlaget, åt mig blev det inget kvar... När jag föddes som barn nummer 7 hade jag bara en örsnibb och senare skulle det visa sig att den mörkbruna färgen i ögonen bara räckte till ett halvt öga, restan blev ljusbrunt.... Läkaren sa till min mor att Kära fru B det kan inte räcka till i det oändliga.... :))
Så det är bara och njuta när man ser allt vackert som alla ni gör som håller på med er drömsysselsättning... Alla ni kan gärna kika in hos Lilla mig Helt underbara bilder på allt vackert hon skapar....
ha en fin söndag när den randas...

2 kommentarer:

sivan sa...

Ja det där lät ganska kul =)
Jag vet en tjej som har så att ena ögat är hälften grönt och hälften brunt.
Jag är sjätte barnet och det kanske var tur mamma och pappa slutade med mig i fall det nu inte skulle räckt till fler. Men jag har ju åtta barn och Nisse har fått både öron och färg på ögonen =)

Unknown sa...

Kikar in och önskar dig en solig härlig dag. Vilket märkligt fenomen det där med ögon..att det kan bli så.Mågottkramen:)