18 maj 2009

Jag lever o mår bra

Tänkte bara inflika det... mycket nu...Städa hus, visa hus, sälja hus, köpa hus, fixa student, hålla deadlines, laga mat, äta den, sova, vara mamma, vara hustru, sedan semester....
Mycket men det e kul och går bra för jag sätter mig då och då o lägger fötterna under mig i TV soffan och tittar på något spännande, känslosamt och roligt... Fyller på med orden från himlen och skrattar mycket och ofta...försöker ta en sväng om då och då.. not... :))
Ha de fint återkommer när lugnet lagt sig över Fjällboskogen.....

3 kommentarer:

Bibban sa...

ojojojoj va du har mycke sis..är det inget som du kan priritera bort måntro? kan inte vara bra för hjärtat ditt..kommer snart och tar en fika..låter det bra?
kram storasis

Anonym sa...

Jag känner med dig.

Kram och hej på ett bra tag... Annelie

Eva Kihlström sa...

Här är en till... student och bröllop coming up och så skall svärföräldrarna sälja hus och flytta... bl a... På den front där man VILL att det skall röra på sig är det minsann stendött fortfarande. Tur man har eget företag så man får gjort ett och annat uppdrag ändå.