03 maj 2009

Tredje dagen i maj redan

Vilken helg :) vilket väder :) Jag tror att hela Sverige känner som jag, en stilla rofylld njutbar känsla av att vintern rasat ut :) Nu njuter vi gott folk lets njuta... :)

Vi fick en utmaning idag av vår pastor och det var att under den här veckan som kommer titta minst tre personer i ögonen och säga " Du..du är bra! Vet du ,Du är älskad av himmelens Gud" och det gjorde ingenting om vi sa det till någon som vi kanske inte alls vill säga det till :) Det bryter liksom udden av fördomar och det kanske rent av bryter ned en osynlig barriär.
Tänk om den personen blir en person som kommer att betyda mest för dig under en tid framöver... Guds kärlek är amazing..... Så upp till bevis nu frun i Fjällboskogen :))


Det är JOHN idag by the way, honom har jag inte svårt att säga att jag älskar :)) Lite av förälskelse i det faktiskt som min älskade sis skriver så underbart om. Läs gärna hennes blogg...
Grattis alla John!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vet du Ingela, det vill jag säga till DIG: Du är bra! Du är älskad av himmelens Gud.

Kram och må gott. Själv väntar jag på godis och tv, hur nyttigt som helst...hihi!!

Kram Annelie

Unknown sa...

Att säga till någon att DU är bra..vilket härligt uppdrag..i denna värld borde vi berömma och uppmuntra lite oftare. Mågottkramar till dig..

Bibban sa...

mm du ääär bra sis.. det har jag vetat länge.
Kram...