12 juni 2009

Min evige student

Jag säger det inte med en zuck utan bara ett konstaterande, nåväl... Min evige student dvs min älskade make, beger sig i morgon till universitet han pluggar på, mest är det studier online hemmavid men för att knipa fler kurser lite fortare så reser han dit för att få lugn och ro.... mmm... önskar honom god resa, goda kunskaper, god mat, goda vänner, god sömn, god studiero, och sköj på alla sätt.... men ser väldigt mycket fram att han kommer tillbaka igen... nästa gång följer jag med... tror jag..... :)

3 kommentarer:

Bibban sa...

Jag tror det är du åxå skulle behöva komma bort och vila upp dig lite sis..när blir det din tur?:)

Anonym sa...

Ja, det tycker jag är en bra idé att följa med.
Så sant det du säger hos mig.
Jag är så allergisk mot lögner.
Önskar dig en fin helg.
Kram

siv sa...

Ja det kan väl få vara din tur snart!? hälsn jämställdhetsministern Siv =)