09 september 2009

Ja så är det väl dags då


... dags att summera tiden i Fjällboskogen och fortsätta vårt liv i stan. Jag fick höra från min mkt kära "lillebror" att Signe du kommer snart vara inne i stan igen redan innan vi flyttade ut... och tog jag emot detta glatt? nja... men eftersom jag vet att B menar väl och tycker det är lite kul att retas så okey då :))
Men jag måste säga att de här snart ynka tre åren som det blev har gjort gott! väldigt gott! Jag skulle kunna rabbla upp flera saker man kommit till insikt om men utelämnar det, för jag tror det inte är bra att vara alltför personlig på en öppen blogg. Däremot kan jag säga att även om tempot varit högt på våra arbeten och det lilla vi gjort under den här tiden i församlingen, så har ändå ett talande lugn och en talande tystnad präglat hemmet i Fjällboskogen. Ja vi har inte gått omkring tysta som möss :)) utan naturen har varit nästan öronbedövat tyst. Det har varit hälsa och läkedom... Så TACK skogen för den här tiden ... nu återvänder vi till mer ljud, fler människor, cyklar och stadbussar. Vi tror att det är rätt tid för detta nu!

Lycka till åt oss i helgen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, lycka till med flytten! Det blir säkert bra med allting, särskilt efteråt =)
Kram
Mette