05 december 2009

femte december

... lördag och en hemmadag, ägg, youghurt och kaffe till frukost.. en sväng till ngr affärer gjort på 1 ½ timme... letar efter kartongen med juldukar... någonstans i allt är den... klarar mig förmodligen utan det mesta men det är speciellt några som jag vill ha framme. Fundrar på hur mycket av julpyntet som skall upp... satt upp nya gardiner i köket... inte speciellt jättenöjd... men det får duga... Christmas carols on repeat i stereon. Blev helt plötsligt sugen på att åka till centrumet och besöka Indiska.. gör nog det efter maten... Kom helt plötsligt på IGEN att jag älskar min man så väldigt mycket :) Trofastheten och godheten själv personifierad...

ja så här långt en ganska vanlig adventslördag i Klarbärshuset... :)

2 kommentarer:

Bibban sa...

Och när du ändå är ute och springer...så titta förbi hä r då vettja !! i tanken i alla fall, för mer än så kan det välan inte bli sis...Ik hau fan jee ;))

Bibban sa...

Ik hau van je !! ska det va hehe glömde hur jag stavade "jag älskar dig" på holländska