07 december 2009

Tillägnat två speciella vänner


Så tacksam till Gud när jag sitter och varvar ner här i Clintonsoffan. Efter en lite "konstigt orolig fast jag inte vet av vad" arbetsdag så kommer speciellt två av mina genom tiderna speciella vänner till mitt medvetande. Jag har blivit välsignad att alltid ha minst två goda vänner som alltid finns där. (Detta förutom min allra bästa vän min make såklart) Men visst är det så att vissa stannar för alltid kvar.. så är det med Anette och Anna :)

För att börja med Anette så blir jag nästan tårögd av tacksamhet... vi har följt varandra vårt vuxna gifta liv... hon var "bara" 19 när jag började lära känna henne och nu har hon snart nått den gyllene åldern av 45 :)) Känn på den du... :)) I vått och torrt och som tungviktare och lättviktare hahaha i fattigdom och rikedom i glädje i sorg... Delat i stort sett allt... Jag kan nog säga att jag vet vad Anette skrattar åt och vad hon värnar om så högt och inte viker ifrån en tum. Hon är min vän alltid och väldigt nära... LOVE YOU

Anna !! kom in i mitt liv i en period då jag behövde henne som allra mest. Det vet jag inte om jag någon gång sagt ordentligt till dig Anna, men om du läser detta så skall du veta att INGEN vän kan ersätta det du fick betyda för mig i en tid då jag omprövade mycket av mina beslut och övertygelse. :)) TROTS att jag är en LivetsOrdare hahahaha en sån där märklig vän som du omger dig med ... hahahaha... Du och Tommy har fått hära de allra mest klantigaste Liljebäckare haha Många är de skratt vi delat :)) Oh vad glad jag blir när jag tänker på er familj och på dig.... Försvinn aldrig ur mitt liv Anna... LOVE YOU...

1 kommentar:

Anette sa...

Min dyrbara vän, jag blir riktigt rörd, på riktigt alltså. Du är en riktigt GOD vän och syster. Många avtryck och intryck har du gjort... Tänk när du fick mig att LOVA att inte vara arg på Bengt =) Brukar tänka på det när såna känslor dyker upp...man kommer liksom av sig.. Du är och förblir min dyrbara vännina!
Kram från Anette