18 februari 2010

Jaaa ....

Tog en tidig promenad i morse, slog två flugor och följde med sonen en bit på väg till skolan och tog ut den lilla vovven ... Insåg att det fortfarande är vinter och att det är väldigt mycket snö fortfarande. Jag vill inte gnälla men aningen instängd känner man sig... i snö...
För alla som tycker att mina inlägg varit lite kryptiska så vill jag förtydliga mig... tanten, tjejen, mamman, frun, bruden, arbetskamraten, vännen, släktingen... fyller 50 År.... hej hopp nu skrev jag ut det också :) Antar att det är en bra sak att göra för att förbereda mig... :)
Ha en fin bra dag i detta snörika vackra Sverige.... I morgon är det en annan dag och den kommer att vara lika vackert snöig....

3 kommentarer:

Unknown sa...

Ja nog är Sverige snöigt..och mera kommer ner här i Västerås!!:) Man får väl gratulera?;) Jag gör det ändå..det kanske inte är idag..men här kommer det! GRATTIS på ...25 årsdagen;). Mågottkramar

Bibban sa...

Men snälla snälla lillasyster, det verkar som du har värsta paniken inför den stora dagen...ingen fara på taket. Det kommer att gå alldeles utmärkt DET ÄR INTE farligt att fylla femtio år, och det finns inget vaccin så du slipper. Bara att gilla läget min älskade lillsis..
KRAM

Anneth sa...

Hur gick det här till då? Hur kan du och jag så plötsligt bli 50? Håller med dig, det känns konstigt. Men när du vaknar dagen efter kommer allt bara att va som vanligt. Fortfarande...Det är som Bibban sa,bara att gilla läget. Livet går ändå inte att stoppa. Det rullar på, i sin alldeles egen takt, vare sig vi vill det eller ej. Men du, det blir bra, jag lovar!
KRAM