18 mars 2010

onsdag kväll eller är det torsdagmorgon

Ja hjälpars vet knappt vad det är för dag ... en sak vet jag och det måste bli lite förändring här... jag jobbar aningen lite för mycket... mmm... jag hör till den delen av populationen som just för tillfället styr lite över min tid på jobbet... mycket tacksam för det... men det innebär också att jag lätt stannar för länge.... Min systeryster hon är Oppfinnarjocke hon och jag tänkte att hon skulle oppfinna en manick som stänger av jobbmig kl 15 fyra dagar i veckan. Sedan när jag är på väg hem så sätts jag på igen. Den femte dagen, oftast torsdagar, så sätts jobbjag inte alls på... deal Bibban?
Åh va skönt... då väntar jag bara... I morgon är det förövrigt en Ny dag.. en annan dag... :))detta är inte min syster då... utan herr Einstein

1 kommentar:

Bibban sa...

Ok jag ska jobba på'et;))puss