31 mars 2010

Stilla Veckan


On a hill far away, stood an old rugged Cross
The emblem of suff'ring and shame
And I love that old Cross where the dearest and best
For a world of lost sinners was slain

So I'll cherish the old rugged Cross
Till my trophies at last I lay down
I will cling to the old rugged Cross
And exchange it some day for a crown

Oh, that old rugged Cross so despised by the world
Has a wondrous attraction for me
For the dear Lamb of God, left his Glory above
To bear it to dark Calvary


Detta mina vänner är vad påsken betyder för mig.... innebörden är djupare än vad alla kycklingar i världen kan bistå mig med... fast de är söta ändå :)
Jesus dog för mina synder... gjorde vägen öppen... gjorde det möjligt för mig att komma till Gud.

1 kommentar:

Cece sa...

Visst är det fantastiskt! Guds under är så mycket större än vad vi någonsin kan förstå. Önskar dig och de dina en riktigt glad och välsignad påsk.