04 april 2010

jaa jag säger då det

... det var inte så kul det här... finns ingen skala i världen som kan beskriva hur man känner sig.
Jo ... jag anstränger mig lite och känner ändå tacksamhet att detta bara är en elak virus eller om de så skulle vara en baktilus... jag vet att om någon dag eller så står jag på benen igen och fungerar som jag skall... det är det inte alla som kan.... Har flera i min närhet som jag hoppas inte tar illa upp när jag nu i min sjukdomsvedermöda beklagar mig....
I morgon är det en annan dag,men redan idag är det en dag med uppståndelse kraftens verksamhet i oss... krya på oss

3 kommentarer:

Kristina sa...

Krya på dig. Precis som du säger så är uppståndelsekraften verksam i oss redan idag. Var rätt komiskt för jag skrev det precis på min blogg igår.
Hoppas morgondagen blir en bättre dag för dig.
Påskkramar från Kristina i Umeå

Polargrevinnan sa...

Någon dag i sängen, sen är du på benen igen, virus brukar ge sig av rätt snart.
Sköt om dej.
Viola

Agnes Maria sa...

Hej!

Precis som med dig är det med mig oxå, hela påsken har jag varit sjuk, och än känner jag mig inte pigg så jag blir hemma några dagar till.
Massor av krya på dig kramar från mig.
Åsa