06 april 2010

Så där ja...

.... nu kan fru förkylning dra någon annanstans .... herr hosta också...
I morgon är det en ny helt annan dag och jag skall gå till arbetet... men den här dagen behövdes för att sätta punkt. Räknar med att vårvädret stannar nu och att ingen mer snö faller från himlen.
Talade eller mailade med en vän som bor på en annan plats här på jorden... de hade spenderat ngn timme på stranden, sovit och läst... mmm så kan de gå om man bor någon annanstans... jag tror bestämt att jag skall ta och hälsa på.... until then.... så njuter jag av den bästa av alla årstiderna... våren... då allt fint härligt finns framför...

3 kommentarer:

Bibban sa...

så sant som du brukar säga.. imorgon är en annan dag, för mig en dag till i skolbänken;))
KRAM

Mony sa...

Va bra att du mår bättre :) Jag hoppas också att våren STANNAR och accelererar och tar hit värmen!!!
Ja, tänk om man ändå bodde i ett varmare land...

Hannele på Hisingen sa...

höst är ännu finare