24 oktober 2010

Söndag kväll

... Brukar inte känna av känslan av att vilja stanna hemma i morgon och inte gå till jobbet men jag gör det ikväll.
Tror att det beror på avsaknaden av en ledig dag i veckan som jag lyxat mig med under många år... Jag är tacksam jag har ett arbete, ett arbete som jag trivs med så det är inte det utan det är nog mer "att hinna med här hemma känslan"... Lever vi för att arbeta eller arbetar vi för att leva.... Både ock... nåväl... börjar måndagen med ett besök hos en förträfflig massör som får knåda igång mig :) .... God i s good...

1 kommentar:

Anna sa...

Precis sådär känner jag också ikväll, inte alls sugen på att gå ut i kylan kl 06.00 imorgon när resten av familjen stannar inne. Men på torsdag har jag min lediga dag så då ska det mysas!!! Ha en bra vecka!!!