28 december 2010

Skön känsla

Jag har en go bra känsla nu, trots snuvig nos, jag är L E D I G.. ända fram till 3 januari. Kan summera arbetsåret 2010 och konstatera att det gick ju bra till slut! Med det i medvetandet så tror jag att sömnen kommer att återvända till mig... för med över nästan två månader och i snitt 4 timmars sömn/natt så blev jag ganska "trasig"... Nu kan vi blicka framåt men ha fokus på en dag i taget. Men lite sneglar jag nog mot sommaren och vem vet kanske blir min önskan uppfylld... vem vet :)) Hur som så skall jag njuta av några dagar ledigt nu och ser fram emot att få börja skriva 2011...

1 kommentar:

Ida sa...

Hej Kära faster.
Hoppas innerligt att du får mycket vila nu på din ledighet. Det är så jobbigt att inte få sova. Fyra timmar/natt är alldeles för lite. Jag vet hur det känns då Klara hade stora sov-problem som liten bebis.

God fortsättning o många kramar från Ida