22 februari 2011

Ett brev betyder så mycket

Fick ett fint brev på posten idag, ett brev från min älskade make, som värmde mitt hjärta och som gjorde tiden vi varit ifrån varandra mindre. Fick mig att tänka på det vi har och det vi tillsammans har skapat. Ingen har lovat att allt skulle vara enkelt, inte heller att vägen skulle vara spikrak och beströdd med röda rosor eller alltid omgiven med vackra vyer. Men ingen har heller sagt att allt skulle vara en kamp och problem. Vi fick en tavla när vi gifte oss som vi skrattat lite åt genom åren för vi förblev inte två...Men lycka är att få dela livet med någon som man älskar. Lycka är att vara två... och jag vet att man inte kan ta det för givet. Så därför är jag rädd om det vi har och vill vårda det ömt .... Min bön är att vår lycka får gå i arv till alla våra barn... Love you Mr J


1 kommentar:

Anonym sa...

Jag gillar verkligen din blogg! :)
Kram
Sanna