11 februari 2011

Mmmm vilken fråga

Just som önskat mig bort till värmen och just som jag skottat fram min lilla svarta och sopat av stora GUS (bilar) och suckat tillsammans med grannen över det som föll i natt. Just efter det så får jag ett samtal från min make som satt på en flygplats i Paris på väg över Atlanten.. han satt och såg ut över en totalt snöfri mark och levererade fredagens fråga "älskling vad sägs om en weekend i Paris i vår?" Vilken fråga :)) Första gången jag var i Paris var på den resan som vi träffades på, vi var till och med uppe i Eiffeltornet och jag hade redan blivit småkär.. Inte han för han tyckte det var så många fina flickor med på resan att han inte kunde välja :)) Sicken tur att han tog sitt förnuft tillfånga :)... Så den här fredagen mitt i februari blev ju solig och kantad med lite kärlek...  eller hur?

Inga kommentarer: