10 mars 2011

Stannar upp en stund

Lite nya bra tankar får mig att stanna upp några minuter den här morgonen och jag sätter mig en stund.. På sista tiden har jag sprungit ifrån och skjutit undan tankar som jag egentligen vet skulle innebära positiva "inlägg på livets statusrad". Allt har sin tid och det har varit en nyttig tid när jag tittar bakåt men på några så där speciella lite smått komiska sätt så har jag blivit påmind, uppmuntrad och uppmanad i mig själv och av andra. Ni vet de där små tecknen på att "våren är på väg", så det är nog tid för mig att ta det där steget och börja gå igen. Vilken förmån att ha möjligheten att ta några steg och se vilket håll det bär åt. Ta några steg och se vilka förändringar mer som man kommer till insikt att man behöver göra. Ta några steg och börja bli pigg igen... Just nu skall jag ta några steg och vandra till kontoret. :) ha en bra torsdag.. det tänker jag ha...

Inga kommentarer: