16 september 2011

Chris Tomlin - Glorious

Har en intensiv två veckors period bakom mig. Man frestas lätt till att säcka ihop och känna hur man är trött tröttare tröttast. Mitt jobb innebär en daglig träffpunkt med så många olika människor, företagare och organisationer. Jag har också lyxen att få höra mycket om vad som sker runt om i vårt kära land i stora kyrkor , mindre kyrkor och små fina kapell och då är det som tröttheten minskar dramatiskt. Jag bestämmer mig för att ta med mig den tanken hem från kontoret och ställer in viloläget på två sköna dagar i hemmets lugna vrå.
Lovsång, undgår nog ingen som läser här ibland, är en stor del av mitt liv. Det finns inget som ger så mycket för ande själ och kropp. Att rikta sin själ och sina tankar till den som är högre högst och som älskar så intensivt!


Inga kommentarer: