11 april 2012

Som det känns

Ja som det känns nu så skulle jag inte tack nej till en resa västerut. Det drar i "längtar - efter - J&L - nerven"
Men den som spar han har, de kommer snart hem :) För vi väntar in en väldigt fin stor välsignad älskad dag den 2 juni. Ett datum som finns så där automatiskt i huvudet när man vaknar, till och med mina arbetskamrater fick del av det i morse. Jag skulle läsa ur en andaktsbok och slog upp 2 juni, Nu var det ett underbart ord om Guds Frid så de fick lyssna på det. :) Vår fina Caroline skall gifta sig och hon gör det med en väldigt fin Jonathan.
Talet? Ja du käre tid vad jag fundrar på det! Vad jag skall säga finns det en uppsjö med tankar, men HUR jag skall säga det utan att glädje tårarna börjar rinna DET är en annan femma... :) Men en sådan dag är det fullt tillåtet att låta känslorna finnas. En stor dag, en fin dag, en välsignad dag och ett välsignat fint brudpar.

Inga kommentarer: