30 maj 2012

Allt under kontroll

... Bara lite stryka skjortor och packa ned lite kläder, sedan beger vi oss till årets händelse! Sitter med färgtoning i håret och hoppas att den felköpta färgen inte blir lika orange som det ser ut just nu... Hur kunde jag? Men nu är det gjort och det är bara att vänta och se...Tur att ICA har öppet till 22. Nåväl inte så noga, supermascaran är inköpt, talet är under 4 minuter. Hundvakten är vidtalad, de sista dekorationerna inköpta nu kliar det i fingrarna på att tillsammans med flera andra ställa i ordning festlokalen. Och jag ser så fram emot kl 13 på lördag.... Känner att jag låter aningen stressad och det får vi råda bot på, typ nu... poppar lite popcorn senare och bara sätter mig ned... kanske... :) Två skall bli ett på lördag och jag är så glad för deras skull...

Inga kommentarer: