30 augusti 2013

I dag är det en annan dag

Jag var ledig igår och planerna var ju många men de stannade vid planer. Min onda armbåge satte stopp för det jag tänkte göra. Men det är ju ingen fara, jag har all tid i världen på att få fixa i ordning där ute i mitt gröna vardagsrum :) Det blev en bra dag ändå. Det slog mig så där mitt på eftermiddagen att den ende jag talat med var mig själv. Allt som ofta både här och där kommer jag på mig själv att prata med mig själv. Det är därför det är bra att vara ensam ibland för som Puh säger:

 När man är en björn med en mycket liten hjärna och tänker ut saker, 
upptäcker man ibland att en idé som verkade vara
 riktigt idéaktig inne i hjärnan,
 är helt annorlunda när den kommer ut i det fria
 och andra människor ser på.



Fika vid vår lilla fiskdamm

Bra recept tavlan köpt hos www.onlinedesign.se

Inga kommentarer: