15 oktober 2013

Hemmakontor idag och Önsketimmen

Kan tänka mig att vänja mig vid detta med hemma - kontor, men det blir lite ensamt. Visst jag har mina kunder jag talar med men just arbetskamraternas "pladder" och glada tillrop och gemenskapen vid fikarasten är väldigt dyrbar. Jag tog min kopp kaffe och smörgåsen smakade ändå väldigt bra!
På Önsketimmen P4 hade de som tema vilken låt förknippar du med att flytta hemifrån och jag som aldrig brukar önska gjorde det... Demis Rousos och Forever and Ever ... smörsångarnas smörsångare... den kom med... så klart bjuder jag på den här också... Flyttade hemifrån 1979 långt hemifrån och hade väl detta som favorit, då.
Men vill ju tillägga då på det bestämdaste att jag inte lyssnar på den nu för tiden... får lite burrkänsla när jag tittar på videon ... :) men då var den speciell ...


Inga kommentarer: