06 oktober 2007

Ordet från himlen förändrar


Jag började denna veckan med att gruva mig och oroa mig för hur det skulle gå med alla mina förehavande och då kanske mest mitt arbete.
Måndagen gick, tisdagen kom och gick och det var fortfarande lika tungt! På onsdag morgon bad jag Gud om ett ord och jag fick ordet som jag sedan skrev ned här på bloggen. Varför väntar jag alltid för att se om jag skall klara det själv? Varför går jag inte på en gång till han som sa: Kom till mig du som arbetar,,,,Bed så skall du få,,,, Min frid ger jag dig,,,,

Jag fick en bra vecka på jobbet!
Jag hann njuta av Fjällboskogen i det underbara höstsoliga vädret!
Jag hann pyssla om mitt lilla hem och min familj!
Jag hann träffa min underbara väninna som jag inte sett på väldigt länge!
Jag hann..... och har krafter kvar.
Tack Gud för din trofasthet till mig!


















Inga kommentarer: