26 februari 2009

När hårddisken är full

Huvudet alltså, alla saker som packats ihop under några intensiva veckor på jobbet. Jag avslutar ett av mina projekt idag och i morgon. Men jag tog några timmar hemma på förmiddagen för att rensa lite i huvudet.
Så här går det till i huset i Fjällboskogen. Jag reser mig upp från den här stolen, lovsången ljuder redan ur högtalarna, tar mig ton och sjunger med och tar nog en liten svängom (med mig själv för jag är ensam) och sätter mig ned för att läsa ur boken som jag läst sedan jag började lära mig läsa, Bibeln. Låter ordet tala till mig och talar med Gud tillbaka och bara är där för att fylla på.....

... sedan går jag ut med hunden. :)

Ha en fin dag för det tänker jag ha idag. Halvägs till 98 som jag är , tack Joel W för den kommentaren :)

1 kommentar:

Bibban sa...

Då är jag snart 105 kram sis