25 mars 2009

Det här med att uppmuntra

Kära ni som tittar in hit nu och då, några vet jag vilka ni är men några är här utan att lämna några avtryck efter sig, och DET ÄR HELT OKAY!! :)) Välkomna!
Men för att ta upp tråden från igår , så vill jag uppmuntra er allihop med att titta in i Postkodspingus blogg.... Jag känner bloggaren och kan understryka att hon är så här kära AgdaMagda.. Läs, le, skratta och ha skoj och bli lite gladuppmuntrade! Själv fick jag mig ett riktigt gott skratt så här på morgonkvisten denna oerhört kalla snöiga dag 25 mars, men lönen kommer idag :))

2 kommentarer:

Unknown sa...

Ska kika in där:). Jo vast löss är inte samma som en loppa:)..fick jag veta. Loppan lever naturligt på djur. Lusen är den barn kan få..du vet använder samma kam mössa osv. måste lusas av med medel från apoteket. Loppan landar bara på oss om de lider nöd på mat..inte hittar pälsdjuret.:) Mysiga saker du!:):)
Mågottkram..ska titta in på sidan du tipsa om nu..

Bibban sa...

Tryck Tryck ser du mitt avtryck sis..å du va skojig läsning hos henne va de nu va....kram och nu ska jag sova lite