17 april 2009

En boll idag..

och jag väljer en stor en en basketbol, för jag får inte plats för fler i handen.. tänker bara jobba fram till lunch sedan väntar en helg med faktiskt ingen anteckning i almanackan.
Gå du och välj en bra boll åt dig åxå idag. De andra bollarna, som du pysslat om i veckan, kan du plocka upp när det blir tid för det. Ha en bra dag, andas, skratta lite grann och varför inte ge något till någon som du inte gett förut... en kram ett leende, uppmärksamhet..... vem vet det kanske rent av kommer tillbaka till dig :))

3 kommentarer:

Bibban sa...

Hej lillsis du har en utmaning att hämta hos mej...tänk till nu du lilla Kram

Anonym sa...

Så befriande du skriver...Jag ska jonglera med två ganska tunga bollar idag...då har jag ändå lagt undan minst fyra...till nästa vecka!

Så skönt att få lägga sig när det är kväll, som du skrev,och överlämna dagen till Honom som älskar oss. Veta det bara.

Ha det bra! Gud välsigne dig. Kram Annelie

Anonym sa...

Kram till till dig Ingela! Jag jobbar också till lunch och det är inte så dumt alls!
Mette