18 april 2009

Lördag och jag klämmer in ett litet bloggande

Vi letar, eller skall jag säga väntar på att rätt hus skall komma till försäljning inne i stan. mmmm det är så det är. Fjällboskogen har varit och är en tillflyktsort för oss. Det var nog ett lite smått försök att bli lite friluftsmänniskor :) och om vi inte provat nu så skulle vi nog alltid undra om det var något för oss. Men vi stressar inte iväg Ånej! det skall kännas helt rätt innan packlådorna kommer fram igen.
Varför stan igen då? praktiskt helt rätt upp och ned.. nära till skolan .. nära till jobb... nära rakt upp och ner... trots närheten till bryggan och vattnet på sommarmånaderna och den vackra fågelsången på våren så är Fjällboskogens gula hus är till salu :))

1 kommentar:

Anonym sa...

Då hopppas jag att ni finner ert hus inne i stan! Och att ni hittar en lämplig köpare till ert gula fina hus!! Jag och familjen har flyttat mycket, så jag vet hur det är ;)

Ha en skön kväll!

Kram annelie