18 april 2009

Fick en egen tid över

Passade på att byta utseende på bloggen nu en stund så här på kvällskvisten....något som frun ute i skogen skulle behöva det med sig själv åxå... Idag när jag var en sväng in till ett köpcenter för ett väldigt snabbt ärende... nä jag hann inte sminka mig och inte fixa håret heller. Drog på mig en klänning och gympadojjor och en vit varmjacka. Gick in på en sån där mobilstore med en siffra på skylten ;)... kikade lite på laptops och får en käck fråga från kassadisken.. " jaha lilla fröken, vad kan jag hjälpa dig med?" :O... frågeställaren var inte 60 som man skulle kunna tro med tanke hur han titulerade mig utan snarare 20.....
Nu kommer frågan HUR tror ni att jag reagerade? mmmmm................
I morgon är det en annan dag och då skall jag gå tillbaka, sminkad, ordnad i håret och snyggare klädval och fråga Lillpojken skulle du kunna hjälpa mig med en sak...

Ähh han försökte bara göra mig på gott humör stackarn, tyvärr lyckades inte det!!! :)

Lilla fröken? jag? haha

1 kommentar:

Bibban sa...

Ja men du,,han kanske menade att du såg ut som en söt liten fröken..du är ju söt ju...
Kram och strunt i sminket du e fin ändå..