12 maj 2009

En liten tisdagshälsning

För det är väl tisdag idag, hm... var nästan tvungen att tänka efter... men visst Lotta och Charlotta har namnsdag så Grattis Lotta!! känner faktiskt minst tre stycken :)
Ett ord till er från mig idag, fast Paulus sa det först ;)
Men tron är en fast tillförsikt om det man hoppas,
en övertygelse om ting man inte ser... Hebr 11:1
Vad tror du på? Vad väntar du på? Vad har du för böner i ditt liv? Känns det som om du vill släppa taget och just let it go... ? Jag skulle vilja av alla mina egna krafter få dig att inte ge upp men jag klarar inte det. Jag kan bara uppmuntra dig att det som är dig givet det kommer dig till del ... in due time..... Släpp inte taget, fortsätt tro fortsätt hoppas..... Det finns en som vill bära det du inte orkar bära, en som inte slutar lyssna när alla andra tycks göra det. Hans namn är Underbar i Råd Väldig Gud Evig Fader Fridsfursten , JESUS.....
en systerlig innerlig Kram till dig idag
p.s hejja marlena ikväll hihi d.s

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack Ingela!

Agnes Maria sa...

Härligt att kika in till dig och få läsa dina uppmuntrande ord !
Man läser och stannar upp och tänker ett tag...
Underbart !
Kramar till dig min vän !
Åsa
Tack för dina alltid så gulliga kommentarer.