22 juli 2009

Uppe med tuppen

... eller iallafall maken. Jag ville vara ett stöd för honom så här första arbetsdagen efter en välbehövlig semester. För egen del så har jag långt kvar men tänkte sprida ut dagarna lite.
På måndag, hoppas jag, kommer så äntligen två namn att skriva under på ett köpekontrakt. Jag andas ut först då .... men det känns som om detta är i hamn nu... så Nytt namn på Bloggen Ny adress på kuvertet Fram med cyklarna Adjö till en av bilarna och asfalten here we come :).....

Ha en fin dag njut av den ... o för allt i världen Kom gärna förbi Uppsala under nästa vecka, sväng av till Fyrislund och in på AxelJohanssonsgata.. fråga efter mig i växeln så tar vi en fika :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Har lyssnat på en av dina pastorer ikväll...de var bra och givande :) OAS-möte i Borås!!!

Kram Annelie