31 juli 2009

Sista juli idag

Vilken speciell sommar det varit... mmm.... nu bara några dagar semester kvar, men augusti lär flyga fram... next stop den 12 september... då går flyttlasset in till stan. Det blev så efter alla olika funderingar och turer. Det känns väldigt bra, eller jag skall säga så här istället, Det känns väldigt praktiskt bra. Jag önskar jag kunde lyfta med mig huset och iallafall en bit av trädgården, stillheten som oftast befinner sig, alla underbara vilda blommor och alla dessa olika träd. Men jag lämnar allt dammigt grus som virvlar runt när bilarna rusar förbi huset, myggen lämnar jag gärna kvar , grannens kacklande hönor kl 5 varje morgon, vintermörkret och avstår gärna från bensinräkningarna :) .... Som sagt det blir bra det här.....

Så nytt namn på bloggen blir det frågan är bara vad???? Kom gärna med förslag...
Nu snart in till staden och till vår härliga sommarkonferens, alltid underbart när den pågår men ganska skönt när den är slut.... kram på er!!!

1 kommentar:

Mette J sa...

Hej Ingela!
Så snart är ni stadsbor igen. Förstår att det finns mkt som man vill ha kvar av nuvarande boendet. Vi har kännt likadant med att man skulle vilja flytta in huset och till o med grannarna till stan:)....men det brukar ju bli bra till slut med allt nytt med.
Vi kvinnor ska ju göra av med minst 20000 ord/dag, så varje man borde ju vara glad när vi bloggar iväg en hel del av dem, eller hur? Så nu funderar jag på förslag på bloggnamn, så du kan fortsätta blogga...(som om du inte kunde det=) Funderar...hmmm...
kram Mette