06 augusti 2009

25 år sedan

... hjälp vad tiden går... tyckte det var igår som spänningen var så hög, förväntan så intensiv, glädjen obeskrivlig och väntan över... Precis nu för 25 år sedan la vi oss för att försöka sova vår sista natt som två. Maken klarade nog av att sova men jag parerade värkarna och räknade minuterna mellan varje värk. .... 16 timmar senare så såg var förstfödde dagens ljus och livet blev aldrig mer detsamma. :)) 2790gr och 49 cm lång utvecklades till dryga 185 cm och vikten lämnar jag osagd för honestly vet jag den inte :))
Vad vi är tacksamma och glada och rikt välsignade och stolta och äger så mkt kärlek till denne lille krabat... nu 25 år senare en mycket stilig, glad, lyckosam och lyckligt gift ung man. En underbar storebror till två bröder och tre systrar....

Vi älskar dig Jonatan och önskar dig så mkt glädje och äventyr tillsammans med Linda... Stå fast och tjäna Gud med alla dina gåvor ... änglarna vakar fortfarande över dig... o Aslan finns säkert med på ett hörn..

Grattis på din 25 års dag mamma o pappa

2 kommentarer:

Bibban sa...

Grattis Jonathan..kram moster Bibban

kristina sa...

vet ej hur jag hamnade på din blogg men blev så glad över bibelordet att jag ville få skriva det o säga tack. Jag är en umebo som pluggat i Uppsala