03 februari 2010

Blommor


... Det kanske är något jag skall överväga att börja botanisera med nu när min trädgård har krymp från 1200 till ynka 200... väldigt bekvämt och väldigt överkomligt för statstanten... Har hittat en vän som är superduper duktig med blommor . Hon kanske kan ta ett litet öga när hon är ute och promenixar... men jag glömde för en stund.... Min trädgård är täckt av snö... väldigt mycket snö. Men det värmer en stund att tänka på den härliga vårsolen som snart är här...
Bäst att krypa in i idet igen en stund till ;)

2 kommentarer:

Margot sa...

Här var det jättetrevligt!!
Min trädgård är oxå täckt av väääldigt mycket snö!!:)

Tina sa...

Hej där!
Ja, du här är det oxå MYCKET snö =(
Jag tycker din tanke va underbar..jag gör som du.. jag kryper oxå in i tanken av vår =)
Ha en fin Torsdag!
Kram Tina