10 januari 2011

Semester?

(för ovanlighetens skull en alldeles egen bild .. )

För 6 månader sedan vandrade vi omkring på Magic Kingdom och avslutade dagen med en underbar romantisk Parad där alla barndomsvänner kom livs levande :) och till hög glad musik dansade och vinkade till alla tusentals människor som trängdes för att se en glimt av Peter Pan, Askungen, Alice i underlandet, Skönheten och Odjuret och många många fler. Kvällens höjdpunkt var ändå fyrverkerierna... Ja jag säger då det... har man då en dotter som njuter så oerhört mycket av detta så blir det en extra stark glädjekrydda. Bara 6 månader sedan... undrar var vi är om 6 månader framåt ;) Repris kanske?? Hur som helst så blir det bra.. Men jag kostar på mig en kväll som denna att minnas och blicka tillbaka.

1 kommentar:

Kristina sa...

åh jag minns detta med samma förtjusning än idag. Vi var där för 3,5 år sen och det var helt fantastiskt. Jag som tycker fyrverkerier är slöseri blev så betagen i detta färgsprakande evanemang. Att se sin barndomssagor var helt otroligt. Vi såg faktiskt både föreställningarna. Tänk den som fick återvända till Florida
Kram Kristina