18 mars 2011

Fredag nåväl

 
 
Våren är officiellt här – fast nog tvekar den ordentligt i porten. 
Snötäcket har inte legat kvar så här länge i Stockholm på 41 år. 
DN 16 mars 2011

Men trots det så är det fredag idag och jag har gått hem för dagen. Lämnar veckan som gått bakom mig, väljer att inte titta på vädret (för mycket) och väljer att ha en skön helg. Fortfarande faktiskt ganska oskrivet vad som händer och det öppnar ju upp för spontanbesök kanske... :) Lyfter mina händer och låter mina böner gå åt väster och åt öster och mitt emellan. Gud är god och i honom finns inga avstånd. Allt skall bli väl...

Now faith is the substance of things hoped for, the evidence of things not seen. Hebr 11


1 kommentar:

Unknown sa...

Ja, det är så sant! Och Han är inte beroende av vädret heller :)

Kram fr Virpi