28 augusti 2011

:) ... ord är en sak, handling en annan .. :)

Såg detta på en annan blogg jag kikar på då och då och eftersom jag den sista tiden memorerat lite på allt vi säger att vi skall göra som vi sedan inte gör. Så tyckte jag detta var smått passande. Nu tror jag nog att detta kanske, om det är sant, är skrivet med mycket kärlek och en god humor. men lite talande är det iallafall...

En ung man skrev till sin flickvän:


"Älskling, om världen vore som öknen i Sahara skulle jag krypa på mina knän genom den brännande sanden för att komma till dig. Om världen vore som Atlanten, skulle jag simma genom stim av hajar för att komma till dig. Jag skulle slåss med den största och mest skrämmande draken bara för att få vara vid din sida.


P.S. Vi ses på torsdag, om det inte regnar." d.s

Inga kommentarer: