21 april 2012

Kläder

var och tittade igenom stadens affärer idag efter att hitta något som kan hjälpa mig representera brudens mor...Det var ett äventyr som heter duga får jag nog lov att säga.  Nu när jag sitter här i mitt soffhörn i mysbyxor så ler jag lite åt alltihop. Men när jag gick solo på stan fick en väninna stödja mig via sms.Vad har de gjort med alla storlekar undrar jag. När jag går där i affären så tänker jag mig ungefär som  35-40 år och när jag sedan sätter på mig det så avslöjar spegeln något helt annat! Du käre tid ....
Men det kommer att gå bra, min vän Ulla säger att jag kommer att gå till historien som den snyggaste brudens mamma. Ja jo bruden är snyggast av dem alla, men vad säger det om mamman .... :))) jag nöjer mig med att vara glad välsignad och njut av dagen, då spelar det nog ingen roll vad jag har på mig... kanske....

Inga kommentarer: